دستگیری سارق خودرو در مسعودیه 

 سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق حرفه‌ای هنگام گشت زنی با خودرو پراید مسروقه خبر داد.  

  سرهنگ  رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. 

او افزود: بررسی‌های اولیه ماموران پس از استعلام خودرو نشان می‌داد، خودروی پراید چندی قبل به سرقت رفته و راننده آن سارق حرفه‌ای خودرو می‌باشد که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود. 

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: راننده خودروی پراید پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و با حرکات مارپیچ به خودروهای عبوری شهروندان آسیب وارد کرد و به هشدار ماموران توجهی نمی‌کرد. 

او  تصریح کرد: ماموران در نخستین‌گام با ایجاد طرح مهار و قانون بکارگیری سلاح وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری متهم شده و از خودرو متهم آلات ادوات سرقت و اموال سرقتی شامل زاپاس خودرو، جعبه ابزار، تعدادی کفش، برد الکترونیک کشف شد. 

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: در تحقیقات تکمیلی ماموران نیز مشخص شد، متهم دارای سوابق متعدد کیفری بوده که اقدام به سرقت خودرو‌های شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران می‌کرده است. 

او بیان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار